amazing people who saw this blog

dinsdag 29 maart 2011

Back on the track again.

Wat een heerlijk weer is het hè! Ik word er helemaal vrolijk van! Het word deze week gewoon 20 graden! De laatste keer dat ik het getal 20 graden las, was ik in het vliegtuig op weg naar kenia, in cyprus! Maar 20 graden in Nederland? Dat is alweer een hele periode terug! Dit weekend was voor mij geweldig! Ik heb Justin Bieber in het echt gezien. Oké hij was dan misschien wel 10 meter van mij vandaan, want ik had er geen 100 euro voor over om voor aan te staan, -waar ik nu heel veel spijt heb, en dus wel ga doen de volgende keer als hij in nederland is- maar ik kan het nog steeds niet geloven, dat ik JUSTIN BIEBER in het echt heb gezien. Maar ik heb jullie de afgelopen weken dood gegooid met Justin Bieber dus hierbij is het filmpje van het concert met foto's en stukjes uit het concert en dan ben ik er klaar mee- voor jullie dan, mijn ouders zullen er lastig mee gevallen worden, gna gna -.

Als aller eerste mijn outfit van vandaag, dat heb ik echt lang niet meer gepost al bijna twee maanden niet! Dat is niet normaal hoor !
Daar onder het filmpje dat ik heb bewerkt van het concert.
Ik ga hard leren morgen 3 repetities, en ik heb niet eens toetsweek!

Liefs. xxxx







3 opmerkingen: