amazing people who saw this blog

woensdag 23 maart 2011

Breekbaarder dan je denkt

Ik heb altijd mijn mondje klaar, en ik weet op alles wel een antwoord, maar vandaag heb ik iets gedaan wat ik niet snel doe, en dat ik het met jullie deel is voor mij een grote stap, maar daar ben ik best trots op !

Ik hou van zingen, ik krijg zangles bij mijn toneelgroep en ik hoor van mensen dat ik wel aardig goed kan zingen. Alleen ben ik het altijd bang om het met mensen te delen. Toen ik vandaag zag, hoe mooi weer het was buiten dacht ik, laat ik is gezellig in mijn tuin gitaar gaan spelen. Ik zong een  nummer en mijn moeder vertelde me dat het erg goed klonk. Dus ik naar boven gegaan, mijn microfoon aangesloten op de computer, ( de microfoon van singstar haha! ) en ben ik het nummer gaan opnemen achter de computer. Ik heb een nieuw youtube account aangemaakt, en het nummer erop geplaatst. Nu ben ik echt benieuwd wat jullie er van vinden, en echt eerlijke antwoorden, want als ik mezelf voor schut zet kan ik het er beter afhalen voordat er mensen in mijn omgevingen me er mee gaan nou ja voorschut zetten ofzoiets!

Dus hierbij het filmpje:

Als je het goed vind, vertel het me dan even, want dat betekend veel voor me en vertel het me ook eerlijk als je het helemaal niets vind! Als je het wat vind, subscribe je dan op mijn youtubeaccount mirandamusicc

Heel erg bedankt, en een hele fijne woensdag avond.

BTW. Check out my amazing friend: ThomasKristian

1 opmerking:

  1. Je kan heel mooi zingen, maar het lijkt soms dat je heel snel gaat alsof je het achter de rug wil. Beetje je tijd nemen.
    maar echt top joh! en zo moedig :D

    BeantwoordenVerwijderen