amazing people who saw this blog

dinsdag 22 maart 2011

Youtube Talent.

Ik kan de tijd bijna niet meer herinneren dat youtube nog niet was uitgevonden. In die tijd luisterde ik een stuk minder muziek, en zonder youtube zouden er een aantal grote bekendheden niet bekend zijn geworden onder andere; Esmee Denters & Justin Bieber.
Dit zijn 2 voorbeelden die filmpjes van zichzelf op youtube zetten en daardoor ontdekt zijn door grote platen maatschapijen.

Een vriend van mij, kan echt enorm goed zingen en is sinds dit jaar ook zijn eigen youtube acount begonnnen met filmpjes vanzichzelf! Ik ben enorm trots op hem, en ik zou hem dus met jullie willen delen waardoor ik hoop dat hij echt meer abbonees krijgt want hij is echt heel erg goed!

Zijn naam is Thomas Kristian Teerink. Op youtube kan je hem vinden onder de naam ThomasKristian. Dus laat een berichtje achter op zijn youtube account want ik denk dat die dat heel erg leuk zou vinden:




 Wat vinden jullie van zijn muziek en zou je op zijn youtube account abboneren ?

2 opmerkingen: