amazing people who saw this blog

vrijdag 18 maart 2011

nieuwe layout.

Toen ik deze foto op het internet vond, was ik in een keer verkocht! Het is een perfect gemaakt plaatje en helemaal top voor mijn site vond ik! Ik hoop dat jullie, deze kleine verandering leuk vinden.

vandaag was ik om half 1 uit! dat is bij mij elke vrijdag, en dat vind ik een geweldig begin van mijn weekend. ik ben met 2 vriendinnen naar de zeeman gegaan om een wit topje te kopen om helemaal onder te gaan tekenen met teksten voor het concert van justin bieber volgende week. ook hebben we een knuffeltje gekocht dat we naar hem gaan gooien, best wel hopeloos maar hállo, dit is de kans dat wij onze twitternaam aan hem kunnen geven en dat hij ons kan volgen op twitter haha!
Ik baalde ervan dat het weer regend in nederland! Het is gewoon niet fijn, ik had me voorbereid op lekker weer, een lente gevoel maar ik ben weer net zo chagrijning als de voorgaande maanden. Hopelijk word het heel snel weer warm weer, want mijn huid is hier niet voor gemaakt.

3 opmerkingen: