amazing people who saw this blog

zaterdag 26 maart 2011

I have been waiting 3 years for that day.

Alle televisie programma's waar je nu kijkt gaat het over Justin Bieber, dit komt omdat hij morgen naar Nederland komt. Vanavond heeft hij een concert in Duitsland en dan komt hij naar nederland. Hier ben ik al 3 jaar op aan het wachten. Want drie jaar geleden bekeek ik zijn allereerste filmpje op youtube, en dat was nog voor dat hij was ontdekt! Maar ik ben jullie eigenlijk al een paar weken aan het lastig vallen met alleen maar stukjes op mijn site over Justin Bieber, maar ik wilde jullie even vertellen dat ik gister naar de première ben geweeest van zijn film never say never. Het is echt de moeite waard om die te bekijken, ook al ben je geen fan. Het is echt een hele mooie film echt waar !

Morgen ga ik dus naar zijn concert samen met 2 lieve vriendinnetjes, en van te voren kan ik nog een meet en greet winnen dus ik ga daaar echt heel veel moeite voor doen!  :)

Hier onder is de link van mijn youtube account, zouden jullie allemaal willen kijken,
en misschien wel abboneren als jullie het goed vinden klinken.
www.youtube.com/mirandamusicc

liefs xxxx.




2 opmerkingen:

  1. hopelijk was het concert leuk en heb je de meet en greet gewonnen!
    leuke blog,
    xx

    my-fashion-fairytale.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook geen fan, maar ik vond de film ontzettend leuk! Ik begin nu zelf ook langzaam een klein beetje fan te worden. (:
    Als de film uit is op dvd ga ik hem zeker kopen, ik word echt blij van die film!

    BeantwoordenVerwijderen