amazing people who saw this blog

zondag 20 maart 2011

spring feelings.

Wat een heerlijk weer was het vandaag hè! Ik heb er alleen niet van kunnen genieten want ik heb heel de dag aan mijn huiswerk gezeten. Eigenlijk de halve dag, want ik werd pas om 2 uur wakker, haha! Ik was gister met 2 vriendinnen wezen stappen in Rotterdam Hollywood Music Hall! Het was erg leuk! Het enige wat minder was, dat wij om 23.05 aankwamen en dus 9 euro moesten betalen en anders hadden we maar 5 hoeven te betalen! Dat was jammer, maar helaas, het was erg leuk!
Hier onder wat lente gevoel foto's en een foto van mij, van een paar dagen geleden toen het 17 graden was ! :)

We heart it

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's!
    Haha lekker tot 2 uur smiddags slapen, doe ik ook wel eens =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lenteweertje is geweldig, he :)
    bedankt voor je comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Jammer dat het stappen zo duur was, maar ja, als het verder maar wel leuk was! :)

    BeantwoordenVerwijderen