amazing people who saw this blog

donderdag 17 maart 2011

Heel veel gebeurtenissen.

Lieve, lieve volgers,
Alweer bijna twee-en-halve week geleden heb ik voor het laatst gepost! Het spijt me zo. Ik wilde nadat ik terug kwam uit Kenia, - wat echt super super geweldig was - mijn foto's gaan plaatsen op mijn blog, maar in het hotel in Kenia is mijn spiegelreflexcamera gestolen! Echt niet leuk, en ik baal er heel van. Gelukkig had ik de dag voordat die gestolen is alle foto's op de computer van mijn zus gezet, maar zij zit nog in Kenia, dus die krijg ik wanneer zij terug komt in nederland, over 4 weken, en zal ik de foto's op mijn blog zetten. Ik zal dan ook een reisverslag doen over dingen die ik heb meegemaakt.

Het enige wat ik alvast zal vertellen over mijn vakantie, was een hele knappe Franse jongen, Enzo heette hij, en ik vond hem erg leuk, en hij mij ook. Dat merkte ik al vanaf het eerste woord dat die tegen me zei, haha! Op de laatste dag hadden we bijna gezoend, maar ik vond hem zo leuk, dat ik niet wist wat ik moest doen! Dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad, dus ik voelde me heel rot nadat ik hem niet had gezoend. Dus 's avonds wilde ik met hem praten, maar heb ik hem niet meer gezien. De volgende ochtend ging hij weg, dus ik was vroeg wakker geworden, maar ik durfde niet naar hem toe omdat hij aan het ontbijten was met heel zijn familie. Dus toen ik naar de W.C ging stond hij opeens voor mij, ik werd weer zenuwachtig, maar ik wist dat ik de avond daarvoor naar de receptie was gegaan om mijn Facebook aftegeven zodat ze dat aan hem konden geven. Dus ik zei in mijn beste Engels, 'Wait I got something for you!'. Hij liep met me mee, en ik heb mijn Facebook aan hem gegeven, hij heeft hem in zijn zak gestopt. Keek me voor de laatste keer lief in mijn ogen aan en is toen de bus ingestapt. Ik voelde me echt heel slecht daarna, omdat ik hem nog steeds niet had gezoend, waar ik nu nog steeds spijt van heb!

Nu ben ik al anderhalve week thuis en heeft hij mij nog steeds niet op Facebook toegevoegd, en baal ik héel erg hard, omdat ik hem aan mijn vriendinnen wilde laten zien. Het kan zijn dat die het blaadje kwijt is geraakt, het kan zijn dat hij me niet wilt toevoegen, of ja het kan zoveel zijn, maar ik baal heel hard, want ik vond hem echt heel erg leuk. Terwijl ik mezelf heb verteld, nooit een jongen leuk te gaan vinden op vakantie is het me dus toch gebeurd. Wat jullie nog wel moeten weten is dat hij nog net 14 was, en ik 16 dus dat was een beetje het probleem wat ik ook had toen bij die bijna kus.
Volgende week vrijdag ga ik naar de prèmiere van Never Say Never 3D van Justin Bieber in de Pathé de Kuip in Rotterdam! Ik kan niet wachten, ik luister zijn muziek al voordat hij beroemd is, en ik vind het lijkt me echt een hele lieve jongen! De film gaat over dat je nooit moet opgeven, wat er ook gebeurd, en altijd je dromen moet volgen! Ook zie je zijn leven tot nu toe, en ik hoop dat er een mooie boodschap in zit.
Twee dagen later, zondag 27 maart ga ik naar zijn concert in Ahoy Rotterdam! Ik kan echt niet wachten! Hier wacht ik al 3 jaar op! Ik heb me opgegeven om een meet and greet te winnen maar die kans is zo klein dat ik er niet vanuit ga, maar als dat gebeurd word ik hélémaal gek! Dat is echt mijn grootste droom; NEVERSAYNEVER.

Ik heb ook nog een paar nieuwe liedjes die ik heel veel luister, ze zijn dan toevallig deze keer van Justin Bieber, maar ze zijn met een artiest, en zijn wat rustiger dan zijn normale liedjes, en echt heel mooi!

Next 2 You - Chris Brown & Justin Bieber

Won't Stop - Sean Kingston & Justin Bieber
Born to be somebody - Justin Bieber

3 opmerkingen:

  1. Wat klote van je camera zeg!
    Ik hoop voor je dat hij je alsnog toe gaat voegen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat vervelend van je camera,
    hopelijk voegt hij je alsnog toe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, justin bieber. mijn boyfriend is ook fan (of dat nu gemeend is of niet, dat weet ik niet... hij is 21 :p!)
    en wat jammer van die jongen :( hopelijk voegt hij je nog toe!!

    BeantwoordenVerwijderen