amazing people who saw this blog

dinsdag 18 januari 2011

30 days till my 'supersweet' SIXTEEN

Sinds dat ik 12 ben en ik het programma my super sweet sixteen kijk, tel ik de dagen af tot dat ik zestien ben. Ik wil gewoon een scooter en aangezien mijn ouders niet van die abnormale ouders zijn die gelijk een auto geven voor de verjaardag van hun dochter geven ze mij een gitaar, een zwarte acoustische met stalen snaren van het merk Cort, super vet! Hoe graag ik ook een scooter had gewild begrijp ik wel dat ik daar zelf voor moet gaan sparen. Dus ik ben hard aan het sparen alleen lukt het niet zo goed, want sparen en kleding is iets wat lastig te combineren is. Eén van mijn goede voornemens, - ik heb mijn voornemens nog niet gedeelt met jullie, dat komt omdat ze bij mij veranderen per dag - is dat ik minder geld ga nemen en meer ga werken!
De scooter waar het allemaal om draait is deze lovely one.


Met mijn verjaardag met vriendinnen ga ik mijn 16de verjaardags inlijven door middel van een coctailparty. Binnenkort zal ik hier wat leuke coctails online zetten met en zonder alcohol. Na de coctailparty gaan we met de 16+-ers stappen in Rotterdam!

Wat vinden jullie van de scooter ? En hoe was jullie laatste verjaardag?

Love xoxo

Translate
Hi guys, It's almost my birthday. On February 18th I'm going to be 16 :)! My birthday present is going to be an acoustic guitar. I'm trying to get money for my scooter! This scooter catch my eye.
To celebrate my birthday with friends I'm going out to Rotterdam city to dance, and have a coctailparty.
What do you think about this scooter? And how was your last birthday?

love xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten