amazing people who saw this blog

zondag 30 januari 2011

Stylish blogger Award!




The rules:
1) Bedank degene die de tag aan je gegeven heeft en link met deze persoon (dus een linkje in de blogpost).

Bedankt loes! Haar geweldige blog is hier te bekijken: Hollandsmeisje
2) Deel 7 dingen over jezelf die (bijna) nog niemand van je weet:

1: Ik spaar bikini's, al vanaf dat ik 12 ben ofzo, ik heb er echt een stuk of 30 en per jaar komen er minimaal 5-6 bij!
2: Ik was vroeg vet jaloers op mijn zus haar naam, ze heet Patricia, en ik wilde altijd zo heten.
3: Vroeger had ik een powerpuffgirl shirt, met een blote buik, ik was helemaal verliefd op het shirt, en ik was echt verdrietig toen ik hem weg moest doen, omdat ik hem niet meer paste.
4: Ik vroeger fan was van Tokio Hotel, maar toen ik een vriendje kreeg snel alle posters van mijn kamer had afgehaald voordat hij er achter kwam, haha.
5: Ik nu helemaal gek ben van de muziek van justin bieber. (:
6: Ik van een vriendin, een paar NYDC schoenen heb gehad, omdat ze, ze niet paste, en ze vond dat ze mij goed stonden. Ik was helemaal verbaasd!
7: Ik niet kan slapen voordat ik een aflevering van Law & Order heb gekeken, het is voor mij gewoon een ritueel geworden haha.

3) Geef 15 (!) bloggers de award.

3. Demi
4. Loes
7. Laura
8. Anke
12. Silke
13. Fleur
14. Iris
15. Carmen

4) Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt!

Dat ga ik doen, maar het gaat denk ik wel een tijdje duren voordat iedereen, een berichtje heeft (:


5 opmerkingen:

  1. Ik kijk law and order ook echt vaak!
    Grappig van die posters hahaha
    bedankt voor de tag, echt super lief!
    ik heb 'm laatst geplaatst dus ik ga m niet nog een keer plaatsen, ik zie nu dat ik jou er helemaal niet bij had gezet! echt stom, je verdiend hem zeker!
    nogmaals thnx =D
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de award hihi.
    wat grappig dat je bikini's spaart dat heb ik echt nog nooooit gehoord! haha
    En oooo de powerpuffgirls ik was echt fan van ze ofzo! ik had een tas van hun hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel! Echt lief en leuk van je! :-)

    En leuke facts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de award (een beetje laat, iknow maar ik moest eerst even opzoeken wat het precies was hihi)
    xxxxx

    www.demiknightslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen