amazing people who saw this blog

zondag 16 januari 2011

kleding wishlist.

Toen ik vandaag achter de computer zat, had ik weer de enorme zin om kleding online te kijken op de H&M site. H&M is voor mij altijd wel een winkel waar ik in kan slagen, ookal zie je kleding waar de rest ook mee loopt, is het voor mij een walhala waar ik toch dingetjes probeer te vinden die anderen niet hebben, of niet weten te combineren op de manier hoe ik het doe. En ja hoor.... DE ZOMERCOLLECTIE IS ONLINE ! Ik hou van de zomer, alles wat er bij hoort, de warmte, de gebruinde jongens en natuurlijk de zomerkleding. Opvallend in mijn kast is dat ik denk ik wel 40 shirtjes heb met korte of zonder mouwen, en maar 10 met lange mouwen. Ik ben nou eenmaal een zomermens.
Hier boven een aantal kledingstukken en accesoires die sowieso deze zomer in mijn kast gaan hangen, en veel zullen worden gedragen door moi.

Houden jullie ook zoveel van de zomer? Of vinden jullie in bikini's lopen maar helemaal niets?
Heb een fijne zondag!
Liefs,


Translate
I always like to watch clothes in online stores, and today I visited the page of H&M. I think it's an amazing shop with clothes I realy like! It's comfortable and very cute.
The summerclothes are online at H&M and I think it's wonderfull! I love the summer! It's the best part of the year I think.

On this picture are the clothes and accesoires I realy want to buy!

Do you also like summer ? Or do you think it's better when it's cold and snowing?
Have a nice sunday.

with love,

4 opmerkingen: