amazing people who saw this blog

zaterdag 15 januari 2011

just some pictures Londen





Ik was in de herfstvakantie naar Londen geweest, een geweldige stad, niet alleen om te winkelen, maar ook om te fotograferen, te eten en om naar een musical te gaan.
Dit was de eerste vakantie dat ik mijn spiegelreflexcamera, (CANON 1000D) had en ik heb me aardig uit kunnen leven. Dit zijn gewoon een aantal foto's, die ik daar heb gemaakt.

Als je ooit naar Londen gaat, geef ik je de tip om echt een keer een musical daar te bekijken, niet alleen goed voor je Engelse taal maar ook gewoon omdat het super leuk is!

Translate:
I went in the fall to Londen, it's an amazing city, not only for shopping but also to make pictures, have a nice dinner and go to a musical.
If you ever go to Londen, it's amazing to see a musical because it's so much fun!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten