amazing people who saw this blog

zondag 16 januari 2011

Apartment Therapy

Pas geleden keek ik op girlscene, een website voor meiden die houden van lifestyle, mode en dat soort dingen. Daar zag ik een column over huizen in Amerika, die heel mooi zijn ingericht. Klik hier voor de website. En omdat ik deze aankomende weken mijn kamer mag verbouwen lees- opnieuw behangen, nieuwe meubels, nieuwe accesoires - heb ik wat inspiratie opgedaan op deze site. Ik wil het rustig houden, maar wel gezellig door middel van leuke accesoires.
De kleuren voor mijn kamer worden; wit - zwart - roze. Ik denk dat als ik het leuk combineer het erg leuk bij elkaar staat. Hier onder wat inspiratie foto's. Wat vinden jullie, een rustige kamer of juist lekker druk?
Trouwens, dromen mag altijd ? Dus er zitten plaatjes tussen waarvan je denkt, wat krijg je dat nee, nee, maar door dromen blijven we in leven.

Translate:
A few days ago I found this page; apartment therapy. It's a site with pictures of houses from America, and because I'm aloud to redocorate my room I had some inspiration by this pictures. The colors in my room are going to be; white - black - pink.
I've got some pictures where I get inspiration from. What do you think do you like a busy room or relaxed colors ?

And by the way, you may dream ? There are some pictures what is impossible for my room, but dreams keep us a live.

2 opmerkingen:

  1. Jaa dat artikel had ik ook gelezen op Girlscene! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat artikel ook gelezen! Ik post ook vaak foto's van interieurs op mijn website, misschien kun je daar ook nog wat inspiratie op doen

    BeantwoordenVerwijderen