amazing people who saw this blog

maandag 17 januari 2011

Kenia here I come.

Deze voorjaarsvakantie ga ik 9 dagen naar Kenia. Een geweldige ervaring! Op safari, snorkelen, lekker luieren aan het zwembad, en op een school spulletjes gaan uitdelen.
Mijn zus is gister voor 3 maanden naar Kenia gegaan, en dus gaan we haar dan bezoeken. We zitten in een lovely hotel! Bamburi Beach.
Als ik terug kom zal ik jullie alles vertellen en heeel veeel foto's plaatsen!

Hier alvast een voorproefje, om alvast in de sfeer te komen ! =)

Translate:
This vacation I'm going to Kenia for 9 days. It's going to be an amazing experience. We going on Safari, diving, and relaxing at the swimmingpool.
My sister went yesterday to Kenia for 3 months, so we're going to visited her. We are in an lovely Resort. Bamburi Beach.
When I come back I tell you everything and post a lot of pictures.
Here are some picuters of the Resort that I'm going to visit.





Hebben jullie nog dingen die jullie gaan doen in de voorjaarsvakantie?
Liefss, xxxx

Do you have things you are going to do in the holiday vacation?
with love xoxo

1 opmerking:

  1. OMG, klinkt geweldig en de foto´s maken het nog extra leuk. Jou vakantie is al ietsje dichterbij dan die van mij, maar het wordt voor ons allebei vast een geweldige ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen