amazing people who saw this blog

maandag 24 januari 2011

little to big

Pff, wat gaat de tijd hard hé! Ik vind vanwel, ik weet nog de dag dat ik op de basisschool kwam, en voor het eerst mijn vriendjes en vriendinnetjes zag. Ik ben wel blij hoor dat de tijd zo snel gáaat, maar soms vergeet je gewoon te genieten van sommige momenten. Daarom hou ik zo van foto's. Bij elke foto heb ik wel een herrinnering, een gedachte, een gevoel of een bepaalde geur. Dus hierzo een reportage, van kleine Miranda, tot bijna 16 jarige Miranda.
-sommige foto's ontbreken dus bepaalde jaren zullen snel overvliegen, haha. -

Translate:
Sometimes I wonder where stays the time? I can rembember the first day on my kindergarden, and saw my first friends. I'm very happy that somethings go very fast, but sometimes you forget to enjoy your life. That's why I LOVE PICTURES
Every picture have a story, a feeling or a smell. So hear is a picture collage with little Miranda to almost 16 years Miranda.
- some pictures are lost, so some years go verry fast, hihi -


My amazing cousin! She came by to see me, when I was just a week.
A few weeks old.


My family are Cristan, so I was baptized. (gedoopt)
Those are my sisters.

A couple months old.


I guess I was on this picture 1.5 years old.


Haha, me and my nephew.


Three years old, with my sister.


4 Years old @ winter sports.


Nine years old, haha


10 years old.


12 years old, with my sisters.


13 years old, photoshooting with a friend.


14 years old :)


And yeey, the current me.

loves xoxo

5 opmerkingen:

  1. altijd leuk om foto's uit je kindertijd te herbekijken. leuk postje & leuke blog!

    stop by some time! zou je het leuk vinden als we elkaar volgen ?

    Vrede, A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je reactie! en het volgen natuurlijk. ik zal je ook volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschattige foto's!
    De tijd gaat idd te snel.. btw ik heb je blog-link erbij gezet =D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk he die foto's van vroeger!
    vind ik dan altijd haha
    en die foto op het strand is zooo schattig, dat gezichtje hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oow en tobakko is volgens mij alleen in Venlo en Duitsland (munchen gladbach) Ze hebben echt altijd heel goedkope en leuke kleding daar, ook sieraden en tassen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen