amazing people who saw this blog

maandag 31 januari 2011

amazing monday

Normaal gesproken haat ik maandagen! Het gevoel dat het weekend voorbij is en weten dat je wéer naar de vre-se-lijke leraren moet luisteren. Ik denk dat jullie dat gevoel kennen, maar deze maandag is anders. Ik was namelijk om 11.40 uit! We hebben verkort lesrooster, en dat houd in dat in plaats van dat de lessen 70 minuten duren, ik maar 40 minuten les heb per vak :] ! Dus vanmiddag ga ik met mijn moeder naar de IKEA Barendrecht, om een leuke boekenkast uittezoeken die ik van mijn oma zal gaan krijgen voor mijn verjaardag!
Ik ben trouwens heel de week niet later uit dan half 1 dus ga ik morgen met 8 vriendinnen naar Alexandrium, de plek waar de primark zit voor ons Rotterdammers, en ga ik me uitleven! Morgen foto's van wat ik heb gekocht, ik hoop dat ik kan slagen!
Ik heb ook een 8.5 gehaald voor een engels proefwerk dus gaat goed! yeey me!

Gister avond had ik een creatieve bui, heb ik mijn tijdschriften gepakt en ben ik mijn deur vol gaan beplakken met plaatjes, ik vind hem zelf erg goed gelukt, maar zit nog te twijfelen of ik hem nog groter ga maken, of hem zo houd.

Hier onder wat foto's met beschrijving (:




1. De collage die ik dus gister heb gemaakt op mijn muur! Hoe vinden jullie hem?
2. Mijn bureau, voor het eerst sinds lange tijd weer helemaal opgeruimd, wat vinden jullie van het behang? Ik heb het bij mn bureau en bij mijn bed. Binnenkort laat ik een fotoreportage zien van mijn nieuwe kamer, maar hij is nog niet helemaal af, dus je ziet het wel verschijnen (:
3. Mijn arbanden en kettingen in een bakje, ik vind het echt heel lovely staan, al zeg ik het zelf haha. Daarnaast nog wat van mijn meest gebruikte nagellak, ik ben niet zo'n nagellak persoon ik kan altijd alleen mijn linkerhand lakken, ik heb geen kracht met links ofzoiets haha.
4. De vazen die mijn moeder voor mij heeft geverfd, ik vind het er erg grappig uitzien, binnenkort komen daar hele mooie neppe(!) rozen in, hihi!


Hoe is jullie maandag? Liefs xoxo

3 opmerkingen:

  1. Ik vind alle foto's in deze 'collage' leuk voor zover ik het kan zien :) En je zelfgemaakte collage ziet er ook leuk it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle foto's zijn leuk!
    leuk die collage haha merci dat jij er bent =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen