amazing people who saw this blog

zondag 30 januari 2011

Meld je aan :)

Ik weet niet of jullie er wel eens van hebben gehoort,
maar op de website van goudmails kan je geld verdienen.
Het is heel makkelijk, je meld je aan, door middel van op deze banner te drukken.
GoudMails
Je speelt spelletjes, doet mee aan enquetes, en probeert leden aan te melden,
bekijkt mailtjes, en verdient geld.

Het is echt niet nep, ik heb hierdoor zelf ook geld ontvangen, dus het werkt echt.
En het is erg makkelijk geloof me (: !

Dus wil je je aanmelden? klik dan gewoon hierzo

Liefs,
xxxx

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hier vaker over gehoord,
    maar dit lijkt me echt eng, ik weet niet
    ik zou het niet vertrouwen.
    Hoe krijg je dat geld dan? op je bankrekening ofzo?
    (wil je misschien antwoorden op mijn blog want ik ben hier verder wel benieuwd naar:$) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo oke bedankt nog voor de uitleg, wie weet ga ik nog een keertje kijken op de site haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ik vind dat altijd nogal onbetrouwbaar ofzo. Nouja, ik mag het ook niet, haha.
    Verder heb je een leuke blog~!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen