amazing people who saw this blog

vrijdag 28 januari 2011

A little miracle.

Vandaag ben ik thuis gebleven, ik denk dat ik wel een beetje zenuwachtig ben voor morgen mn auditie, 's middags ging het al een stuk beter, ben ik gaan douchen en later ben ik mijn paspoort op wezen halen, voor mijn vakantie naar Kenia. Rond half 3 hebben we mijn oma opgehaald en zijn we naar Zeeland gereden, naar mijn neef en zijn  vrouw omdat ze een baby'tje hebben gekregen! Wat een poepie. Hier onder wat foto's van haar en mij, en nog wat foto's van mijn outfit van vandaag.

De ketting die ik om heb, heb ik zelf gemaakt (:

Het meisje heet Liza Grace, wat ik een hele mooie naam vind, hihi
mijn kleine nichtje echt een klein wondertje.

Translate:
Today I stay home of school, I think I'm a little bit nervous for my audition tomorrow. In the afternoon I feeling well, and taked a shower. Then we went to my cousin and his wife, because they have a little baby. A real miracle! Right down, some pictures of me and her, and other pictures of my outfit of today.

The girl called Liza Grace, I think it's an amzing name.










7 opmerkingen: