amazing people who saw this blog

vrijdag 25 februari 2011

Bamburi Beach Resort.

bamburi beach resort - Kenia.

Ik ben zo vrolijk! Eindelijk vakantie, ik verheug me hier al op sinds dat ik heb gehoord dat ik deze vakantie naar kenia ga. Het was eerst wel jammer, want ik zou niet op wintersport gaan maar toen dacht ik: 'Doe is even héeel gauw normaal, kenia ! 35 graden in de winter, all inclusive, safari, zwemmen, snorkelen, direct aan de indische oceaan, ik zou wel gek zijn als ik niet mee zou willen. Dus nu is mijn koffer al bijna helemaal ingepakt, de prikken tegen enge ziektes zijn gehaald, dat was niet al te makkelijk want tja, prikken en miranda gaan niet helemaal samen. Dus vandaag begon mijn voorjaarsvakantie, en dus hoef ik nog maar 3 dagen te wachten, en dan vlieg ik maandag naar Kenia. Mijn zus is voor 3 maanden in Kenia om onderzoek te doen voor haar opleiding, maar ze neemt dan zelf ook eventjes een vakantie, om bij ons langs te komen.
Dus vanaf maandag zullen jullie tot woensdag niets meer van mij horen, tenzij ik daar een keertje achter de computer ga, maar ik denk niet dat ik dat ga doen.
 

1 opmerking:

  1. Ik ben nooit jaloers, maar nu wel op jou!
    Ik wil oooooooooooooooook!!!!!!
    Heel veel plezier daar! x

    BeantwoordenVerwijderen