amazing people who saw this blog

zondag 13 februari 2011

levensverhalen.

Hello lieve geweldige bezoekers.
Ik zit alweer op 17 followers! Ik ben zo blij! Dank jullie wel,
het spijt me dat ik al een hele lange tijd niet heb geupload,
ik leef nog en ik ben nog lang niet klaar met bloggen, dus het spijt me!
Omdat ik al een tijd niet heb geblogt, kan ik jullie eventjes vertellen,
wat ik allemaal in mijn - o,zo boeiende geweldige, altijd spannende - leven heb meegemaakt.

  • Ik heb zaterdag auditie gedaan voor de film razend, de nieuwste verfilming van het boek van Carry Slee. Ik ben niet zo heel zeker over mijn auditie, ik hoor tussen de 26ste en 28ste februari of ik door ben naar de volgende ronde. Allemaal duimen!
  • Ik ben bij een vriendin wezen slapen die ik al van mn geboorte ken was erg leuk!
  • Toen ik daar was hebben we Orphan Esther gekeken, echt een aanrader als je tegen Thrillers kan, hij is geweldig goed gespeeld, en het is echt niet voorspellend!
  • Ik heb mijn moeder voor het eerst in een tankini gezien, wat haar goed staat! Ze is heel veel afgevallen en durft dit jaar voor het eerst in een tankini in plaats van een badpak! Ik ben trots op haar !
  • Ik ben 4 dagen ziek geweest, waar ik me in dood heb verveeld, maar hierdoor heb ik wel alle roddels kunnen horen bij kofie tijd.
  • Ik heb al 3 weken mijn kamer helemaal netjes! Proud proud, want dat lukt me namelijk nooit, maar het ziet er zoveel gezelliger uit dan met allemaal troep!
  • Ik heb voor het eerst 2 bikini's besteld bij bonprix, super leuk en super goedkoop, ik zal ze binnenkort gaan passen, hopenlijk staan ze leuk!
Hier onder nog wat foto's van de kat van de vriendin waarbij ik sliep, van de vriendin waarbij ik sliep en van mijn lieftallige mobieltje, we hebben een haat liefde relatie, maar als ik hem nodig heb is hij er voor mij hahaha.








3 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker voor je duimen :D En leuke foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! ben benieuwd of je door gaat, hoop het voor je =)
    En Orphan lijkt me echt een enge film! Heb hem nog steeds niet gezien omdat ik al bang word als ik de film google en de foto van dat meisje zie :O
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty, lovely blog !! xox

    BeantwoordenVerwijderen