amazing people who saw this blog

woensdag 16 februari 2011

happy new chineze year!



Vandaag tijdens de les hoorde we dat onze schooldag van de volgende dag uit zou vallen, alle lessen vallen uit! Dat hebben we nog nooit gehad dus iedereen in de klas sprong op zoals mensen doen op 1 januari om 00.00 en begon elkaar te knuffelen en te dansen echt super grappig! Ik en 3 vriendinnen van mij hebben toen besloten om morgen naar scheveningen te gaan en op het strand foto's te gaan maken, lekker wat te eten en natuurlijk in leuke winkeltjes kijken!

Ook een gelukkig nieuw chinees jaar! Bij ons op school waren er allemaal chinezen maskers om de geesten te verjagen om het chineze nieuwe jaar te vieren. Ik wist helemaal niet dat dat op een andere dag is dan 1 januari, maar wel super grappig. Het is het jaar van het konijn, dus zoek op in de chineze horoscoop en misschien is het wel jou jaar haha!

Ik ben vrijdag JARIG en de volgende dag vier ik mijn feest voor mijn vriendinnen en gaan we daarna stappen in Rotterdam. Zondag vier ik mijn verjaardag voor mn familie! Ik heb er zin in.

Hoe ziet jullie weekend eruit?

2 opmerkingen:

  1. Wat leeuk dat je zomaar op eens vrij had!
    hoe was scheveningen? wel mooi weer gehad dus met het zonnetje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk als je ineens te horen dat je vrij krijgt (onverwachts vooral!)
    Ik heb altijd stage op zaterdags =(
    Maar ga daarna met een vriendin naar de bios naar No strings attached =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen