amazing people who saw this blog

woensdag 2 februari 2011

Look of the day 2 februari

Hallo lieve followers, en ander leuke bezoekers,
als eerste wil ik aan de genen niet nog niet een follower zijn,
willen jullie me volgen, het betekend echt super veel voor me,
om te weten dat jullie me blog leuk vinden en dus volgen.
Het is gewoon een vraagje, en het hoeft dus niet hihi.

Vandaag had ik de eerste 2 uur vrij, normaal zou dat betekenen,
dat ik om 10.40 zou moeten beginnen maar vanwege het verkorte lesrooster,
moest ik al om 9.40 op school zijn, maar toch fijn!

Hier onder de outfit van vandaag, met mijn nieuwe broek, hij zit zo lekker!

liefs xoxo.


Translate:
Hello dear followers, and visitors.
I want to ask you if you want to follow me, it means so much to me,
to know you like my blog, and so you want to follow it.
I just ask it's not a must.

Today I had to be at 9.40 at my school, mmm i love that!

This is my outfit of the day, with my new pants, I bought it yesterday.

lovee xx

 


4 opmerkingen:

  1. Leuke look!
    mooie ketting (voor zover ik 'm kan zien =P)
    & leuke broek
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ilike your shoesss!
    eigenlijk ziet het er allemaaal wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miran,

    Leuk behang!
    En volgens mij heb je ook leuke kleren gekocht, ik kom wel een keer in je kledingkast shoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i love the color of your outfit! great palette :)

    xx
    heyrocketgirl

    BeantwoordenVerwijderen