amazing people who saw this blog

woensdag 23 februari 2011

don't blame it on me.

Lieve, lieve, lieve bezoekers, followers, everybody!

Het spijt me dat ik zo weinig post! Ik heb het heel druk, vorig week vrijdag was ik jarig, en ben ik met 3 vriendinnen pannenkoeken gaan eten, super lekker! Daarna hebben we nog wat leuke foto's gemaakt :)

Donderdag, was ik heel de dag vrij, dus ben ik met 2 vriendinnen naar Scheveningen geweest, eerst heerlijk over het strand gelopen, foto's gemaakt, en daarna wat gegeten bij de van der Valk. Wat echt tegen viel, héel jammer maar helaas! Toen hebben we de tram gepakt richting Den Haag centrum, en ben ik erg goed geslaagd, bij de vero moda en de zara! Daar heb ik 2 jurkjes en een heel leuk truitje gekocht. Later komen de foto's want ze zitten al in mijn koffer voor mijn vakantie in Kenia! Waar ik bytheway, maandag naar toe vlieg!

Zaterdag heb ik mijn verjaardag gevierd, met mijn vriendinnen echt super leuk, ik was eerst bang dat het tegen ging vallen, omdat er een paar hadden afgezegt, maar uit eindelijk was het super gezellig, en ben ik met 1 andere vriendin naar Hollywood geweest. Een discotheek in hartje rotterdam met wel 10 (!) zalen. Om half 4 lag ik in mijn bed, met de gedachten o god, morgen ochtend om 2 uur staat er al visite voor de deur. Toen de visite kwam was het heel gezellig, en heb ik echt heel erg veel geld gekregen, en hele leuke cadeaus. Later komen er nog foto's.

Zo nu weten jullie wat mij de afgelopen dagen heeft bezig gehouden, hier onder nog wat foto's van mijn verjaardag en scheveningen.

Liefs. xxxxx


2 opmerkingen: