amazing people who saw this blog

zondag 27 februari 2011

Look of the day 27 februari

Hallo liefies,
Ik heb echt lang geen outfit meer gepost, dus ik vond het er tijd voor worden!

Vanacht vlieg ik naar Kenia, voor een strand vakantie, aan de Indische oceaan, even de winter ontvluchten! Ik ben hard bezig met spullen inpakken, muziek downloaden, en ondertussen nog wat blogs bekijken. :)

Dit is mijn outfit van vandaag, ik draag een jurkje die ik voor m'n kerstgala had gekocht, maar gewoon dragen is opzich ook best leuk denk ik? Het vestje heb ik gekregen van m'n zus net zoals de schoenen. De broek is van 1982.

Het jurkje is van een hele fijne stof gemaakt, en geeft een beetje korset achtige look door de lintjes die erdoor heen gaan. Aan de onderkant zijn er allemaal veren aangeregen, echt super leuk zittend jurkje, vind ik het.

fijne zondag, en fijne vakantie voor de mensen die nu vakantie hebben !

liefs x

2 opmerkingen: