amazing people who saw this blog

dinsdag 1 februari 2011

Shoppen Rotterdam Alexanderpolder.

Omdat ik deze week verkort lesrooster heb ben ik elke dag voor 1 uur uit! Heerlijk! Dus ben ik vandaag met 4 vriendinnen naar de Alexandrium gegaan. Dit is de plek waar de Primark staat en nog vele andere leuke winkels. Dit zijn mijn aanwinsten van vandaag:

one: een lovely portemonnee bij de Primark €4.00
two: een leuke riem met klittenband bij de Primark €3.00
three: een hartjes ring met bijpassende hartjes oorbellen bij de Primark €1.50
four: een medaillon bij de Primark €5.00
five: een diamantenring bij de Primark €1.50
six: een zonnebril roze met een gewledig lief zakje bij de Primark €1.50
  
Ik was al héel lang opzoek naar zo'n broek, een beige van stofgemaakte broek,
hij zit heerlijk en ik vind hem echt geweldig! Bij de Primark €11.00

Een jurk met een enorme strik op de schouder, hij is nog van de gala collectie,
maar nu in de sale van €29.95 naar €10.00 bij de H&M. Ik ga hem over een paar weekjes
aantrekken op mijn sweetsixteen party!

Een heel schattig minirokje met allemaal kersjes erop,
ik zag hem en ik was meteen verliefd! Bij de Primark €11.00

Een lekker zittende trui/shirt achtig met leuke knoopjes,
bij de H&M in de sale voor €5.00


Deze tas heb ik ook bij de Primark gekocht, het enige nadeel is dat
er geen rits in zit, maar voor €7.00 kon ik hem echt niet laten liggenm
leuk voor op het strand toch?

Wat vinden jullie van mijn aanwinsten?

2 opmerkingen:

  1. leeeuk nu krijg ik ook zin om te shoppennn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh superleuk!

    Die tas is in het echt donkerbruin met een beetje rood. :)

    BeantwoordenVerwijderen