amazing people who saw this blog

zaterdag 26 februari 2011

Beautiful Person



Een paar weken geleden ben ik getagt voor beautifull person, maar ik had geen tijd om hem intevullen dus bij deze. <3


Deze tag gaat over jouw als persoon. Iedereen is mooi, en dan bedoel ik niet het uiterlijk, maar het innerlijk.
Wat moet je doen?
1. Bedank degene van wie je de tag gekregen hebt met een linkje naar zijn/haar website!
Dankje  Samantha! Echt super lief dat je me getaggt hebt.


2. Beantwoord de 5 onderstaande vragen.
1. Welke karaktereigenschappen waardeer je in jezelf?
Ik ben heel open, ik kan goed luisteren naar anderen, heb niet snel een oordeel klaar, kan ik heel druk zijn en lekker gek doen, ik ben niet bang wat andere van mij vinden iedereen is goed zoals die is toch!


2. Wat zijn je dromen?
- emigreren naar een mooi huis in Frankrijk.
- ontdekt worden als toneelspeler of actrice.
- mijn scooter kopen

3. Wie zijn je het meest dierbaar?
Mijn familie, mijn vriendinnen, en mijn vis: elvis.

4. Waar ben je heel goed in?
Héel goed, dat zou ik niet weten, maar waar ik denk wel goed in ben is luisteren naar andere en advies geven.

5. Waar word je heel blij van?
Zomervakantie, uitgaan, met mijn moeder doeloze filmpjes maken met de webcameffecten op de laptop, winkelen, zon, wintersport, ijsjes, lachen, justin bieber.

3. Stuur de tag door naar zoveel mogelijk Beautiful Persons die je kent!
Deze vind ik heel moeilijk, want iedereen heeft voor mij iets moois in zich. Dus als je deze tag wilt op jou blog, mag je hem kopiëren.

1 opmerking:

  1. wat een leuke naam elvis voor een vis! haha echt geniaal! verder leuk geschreven! en leuk om te lezen(A)

    BeantwoordenVerwijderen