amazing people who saw this blog

vrijdag 4 februari 2011

Look of the day 4 februari



Hallo lieve mensen!
Ik word over 14 dagen eindelijk zestien! :). Ik heb een aftelkalender gemaakt en elke dag scheur ik een kaartje af haha!

Dit is mijn outfit van vandaag, het rokje had ik maandag gekocht bij de Primark,
het rokje is best kort, maar met lange sokken kan je het wel dragen vind ik. Je kan het niet zien op de foto, maar geloof me maar haha.
De ketting, is een medaillon die ik ook maandag had gekocht, het jasje komt van de H&M en het shirtje ook.

Het is eindelijk vrijdag! Héeerlijk, gewoon effe relaxen! Morgen heb ik weer 4 uur toneel! love it! Zondag heb ik een verjaadag van mijn oom, en zijn vriendin dus dat word een druk weekend. Over een paar minuten ga ik X-Factor kijken, ik ben een trouwe kijker!

Nou fijn weekend iedereen, en ik spreek jullie snel weer!

liefs xoxo

Translate:
Hi everyone,
This is the look of the day, I wore the skirt what I had bought monday at Primark. The neckless is a medaillon I bought it also monday, the jacket is of the H&M and my shirt also.

It's finally FRIDAY! Amazing, just relaxing. Tomorrow I have 4 hours acting lessons. I love it! Sunday I have a party at my uncle, so it's going to be a bussy weekend. Now I'm going to watch the dutch X-Factor.

Have a lovely weekend!
Much love. xxx
 

3 opmerkingen: